lördag 10 oktober 2009

Hajfenan






Igår lyckades Carl locka ut mig till Kjugekull, hade jobbat in fredagens skoluppgifter så jag var ju nästintill "ledig" så det passade ju bra med lite Kjuge :)

De e grymt att klättra på Kjuge med Carl då han är lite som ett levande uppslagsverk över området, kan de flesta problemen utantill :D
Jag försökte en hel del problem som hela tiden låg ovanför min prestationsförmåga, vilket iofs är bra antar jag, det är väl så man blir bättre, var väldigt när på det flesta men skyller på att det som sagt var ett tag sedan jag var och klättra, jag tar dom nästa gång helt enkelt ;)
Lyckades dock med Hajfenan vilket var lite överraskande då jag tidigare var alldeles för stel att göra det särskilda instegs movet som krävs, Yogan i Kenya måste haft utslag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar