lördag 21 mars 2009

Var ett tag sen jag skrev här sist men det är ingen behov för panik ännu, jag är fortfarande vid liv. De senaste tiden har jag spenderat ute i Sagana där internet tillgången inte är den bästa eller inte alls för att vara ärlig. Jag ska tillbaka dit igen imorgon på en två veckors period så det dröjer igen innan jag skriver...
Fö så har jag äntligen solbränt mig, inte mkt men lite grann på bakbena, det var oväntat :p Sen har jag också naturligtvis varit lite småsjuk med lite inslag av magproblem, började nästan bli lite nervös över att jag skulle få vara frisk här i Africa så det var ganska väntat när det äntligen slog till! :D

Annars rullar allt som vanligt, alla väntar ihärdigt på att regnet skall komma inom ett par dagar, temp här ligger runt 30Celsius på dagen och ca 20 på natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar